Serwis
Remonty kapitalne silników 2T , 4T. Tulejowanie, regeneracja głowic, serwis układów paliwowych, serwis zawieszeń, układy napędowe, naprawy powypadkowe
PrzeczytajRemonty kapitalne silników 2T , 4T. Tulejowanie, regeneracja głowic, serwis układów paliwowych, serwis zawieszeń, układy napędowe, naprawy powypadkowe
PrzeczytajPęknięcie? Żaden problem! W ofercie klejenie ponad 10 różnych tworzyw sztucznych profesjonalną spawarką.
PrzeczytajJuż dziś zadbaj o stan techniczny swojego pojazdu, wymieniając w nim na bierząco płyny, klocki i inne materiały eksploatacyjne!
PrzeczytajW zależności od konstrukcji silnika występują 2 rodzaje regulacji zaworów :
Metoda tradycyjna - regulacja odbywa się
za pomoca śrub regulacyjnych
(większość klasycznych silników, starszej generacji).
Metoda płytkowa - regulacja odbywa się
za pomocą wymiany płytek zaworowych (znajdujących sie pod/nad szklanką zaworową) na odpowiednia grubość
Oznaczenia:
R - rzędowy, V - widlasty B - Boxer
Serwis układu paliwowego :
gaźniki i układy wtryskowe
Czyszczenie, regulacja, synchronizacja, dostrojenie, ustawienie poziomu paliwa
W wypadku mocnych zabrudzeń
(np. długotrwały postój)
stosowana jest myjka ultradźwiękowa.
Wymiana uszczelniaczy przedniego zawieszenia wraz z olejem w zawieszeniu klasycznym to koszt 300zł (robocizna).
Upside-down to koszt 600zł(robocizna).
Do cen nalezy doliczyc koszt oleju amortyzatorowego którego cena
oscyluje w granicach 60-90zł
(w zależności od wymagań klienta) Koszt szczelniaczy olejowych to ok 30-80zł, przeciwpyłowych (tzw kapturki) ok 60zł.
W ofercie także panewki prowadzace i rury nosne amortyzatora.
Regulacja zaworów | Metoda tradycyjna | Metoda płytkowa |
Chińske skutery 1 cyl. | 100zł | nie występuje |
1 cyl. 2 zaw. | 200-400zł | 280-450zł |
1 cyl. 3 zaw. | 200-400zł | 280-480zł |
1 cyl. 4 zaw. | 220-420zł | 300-480zł |
1 cyl. 5 zaw. | nie występuje | 300-500zł |
R 2. 4 zaw. | 350-500zł | 400-600zł |
R 2. 8 zaw. | 370-530zł | 430-650zł |
R 2. 10 zaw. | nie występuje | 450-680zł |
R 4. 8 zaw. | 450-550zł | 450-600zł |
R 4. 16 zaw. | 460-600zł | 500-650zł |
R 4. 20 zaw. | nie występuje | 600-800zł |
V 2. 4 zaw. | 400-600zł | nie występuje |
V 2. 6 zaw. | 440-650zł | nie występuje |
V 2. 8 zaw. | 450-680zł | 500-700zł |
V 4. 16 zaw. | 450-700zł | 500-750zł |
V 4. 32 zaw. | nie występuje | 1000zł |
B 4. 8 zaw. | 400-600zł | nie występuje |
Układ paliwowy | cena |
Chińczyk 1 cyl. | 150zł |
1 cyl. | 350zł |
R 2. | 400zł |
V 2. osobne | 600zł |
V 2. | 450zł |
R 4. | 500zł |
V 4. | 600zł |
B 4. | 600zł |
B 6. | 800zł |